image1 image2 image3

elite - Πατραϊκή Χαρτοποιία

Πολιτική Ποιότητας

H Διοίκηση της ΠΑΤΡΑΪΚΗΣ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε. έχει υιοθέτησει και ακολουθεί πελατοκεντρική πολιτική ποιότητας και προσπαθεί συνεχώς να βελτιώνει μέσω αυτής τις σχέσεις με τους πελάτες της.

Με την πολιτική της στοχεύει να πετύχει :

· Την τήρηση της Νομοθεσίας και Διεθνών Προτύπων ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα

   στις απαιτήσεις των πελατών της.

· Εφαρμογή της Πολιτική Ποιότητας σε όλα τα επίπεδα της ΠΑΤΡΑΪΚΗΣ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε. 

 Για την επίτευξη των παραπάνω η εταιρεία έχει θέσει τους παρακάτω στόχους:

· Συνέπεια στην υλοποίηση των συμφωνιών με τις οποίες δεσμεύεται η εταιρεία

· Βελτιστοποίηση της διαχείρισης του χρόνου παράδοσης

· Βελτιστοποίηση της διαχείρισης των πόρων υλοποίησης (υλικά, προσωπικό, μηχανήματα)

· Ελαχιστοποίηση των μη-συμμορφώσεων

· Συνεχή εμπλουτισμό της τεχνογνωσίας της εταιρείας

 Για την μεθόδευση των παραπάνω η ΠΑΤΡΑΪΚΗ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑ Α.Ε.  διασφαλίζει:

· Τον σαφή καθορισμό των απαιτήσεων του πελάτη

· Τον συστηματικό προγραμματισμό και οργάνωση της παραγωγής

· Τη συνεχή χρονική και οικονομική παρακολούθηση της παραγωγής χαρτιού

· Τη διάχυση / αποτύπωση των προδιαγραφών παραγωγής στη μεθοδολογία και τη 

   συνεχή παρακολούθηση και έλεγχο της παραγωγής

· Τον εντοπισμό των αδυναμιών της παραγωγής για βελτίωσή της με στόχο την

   αποφυγή λαθών, ώστε να διασφαλίζεται η καταλληλότητα της χρήσης του προϊόντος

· Επεξεργασία των μη συμμορφώσεων / αποκλίσεων και εντοπισμό των αιτιών τους

   για δρομολόγηση διορθωτικών ενεργειών

· Διατήρηση αρχείων αφενός μεν για αντιμετώπιση κάθε μεταγενέστερης απάντησης

   ή αμφισβήτησης που τυχόν θα προκύψει, αφετέρου για συγκριτικά στοιχεία.

· Άμεσο κλείσιμο των εκκρεμοτήτων, ώστε να διενεργείται χωρίς καθυστέρηση η παράδοση

   των προϊόντων στον πελάτη.

 Η Διοίκηση έχει αποδεχθεί ότι οι ανάγκες και οι προσδοκίες του πελάτη μετατρέπονται σε απαιτήσεις. Η ΠΑΤΡΑΪΚΗ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑ Α.Ε.  ανταποκρίνεται σε αυτές τις απαιτήσεις αφού προηγουμένως τις αξιολογήσει και εκλογικεύσει, με στόχο να εξασφαλίσει αρμονική εξέλιξη της σχέσης της ΠΑΤΡΑΪΚΗΣ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.   με τον πελάτη.

Για να μπορούν να επιτευχθούν τα παραπάνω κάθε υπάλληλος αλλά και κάθε ένας που εμπλέκεται στη διοίκηση της ΠΑΤΡΑΪΚΗΣ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε. εκπαιδεύεται και ενημερώνεται σχετικά με την ανάγκη συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα που τον ενδιαφέρουν.

Πραγματοποιούνται συχνές συναντήσεις του προσωπικού και των εμπλεκομένων κατά τις οποίες ανακοινώνονται όλα όσα έχουν επιτευχθεί όπως: επίλυση προβλημάτων , έρευνες ικανοποίησης πελατών, παράπονα πελατών, επίτευξη αντικειμενικών στόχων, οικονομικά αποτελέσματα και προγραμματισμός εργασιών.

Η Διοίκηση της ΠΑΤΡΑΪΚΗΣ ΧΑΡΤΟΠΟΙΙΑΣ Α.Ε.  έχει καθιερώσει μετρήσιμους δείκτες και αντικειμενικούς στόχους που είναι μεταξύ άλλων, εκείνοι οι στόχοι για την βελτίωση της ικανοποίησης πελατών και επίτευξης επιθυμητών αποτελεσμάτων. 

Η Διοίκηση της εταιρείας παρακολουθεί στενά, μέσω του Υπεύθυνου Διαχείρισης Ποιότητας το βαθμό κατανόησης και εφαρμογής της Πολιτικής Ποιότητας, στο εύρος που κάθε μέλος της εταιρείας εμπλέκεται και την αποτελεσματικότητα της.